Könnyű receptek, fogyókúrás tippek, motiváció

Mérlegelj! Fogyókúra ínyenceknek

Mérlegelj! Fogyókúra ínyenceknek

Áfonyás desszert

2017. április 01. - Karcsú ínyenc

Délutánra mindig készítek egy kis saját készítésű csemegét, így nem esem kísértésbe, hogy az automatából vegyek valami egészségtelen vackot. Nagyon szeretem a gyümörcs - joghurt - túró variációkat, mert könnyűek és mégis hosszú ideig telítettségérzetet adnak.

Az áfonyás változat hozzávalói:

100 g áfonya                         57 kcal
100 g sovány túró               78 kcal
50 g joghurt (3,5%-ös)       40 kcal
1 db háztartási keksz         23 kcal

Összesen:                        198 kcal

Egy üvegedénybe vagy pohárba alulra egy kekszet aprítottam. Rászórtam egy marék áfonyát.
Soványtúrót joghurttal krémesre kevertem, pici citromlével és édesítőszerrel ízesítem, és rákanalaztam a gyümölcsre.
A tetejét fahéjjal, egy parányi saját készítésű szeder-ribizli lekvárral és néhány szem áfonyával díszítettem.

nyala_nksa_g.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://merlegelj.blog.hu/api/trackback/id/tr4112392707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása