Könnyű receptek, fogyókúrás tippek, motiváció

Mérlegelj! Fogyókúra ínyenceknek

Mérlegelj! Fogyókúra ínyenceknek

Heti motiváció - pár perc öngondoskodás

2017. április 09. - Karcsú ínyenc

A fogyás fejben dől el. Hosszú távon csak akkor lesz sikeres az életmódváltásod, ha a lelkeddel is foglalkozol!

Sajnos legtöbbünk már gyerekkorában megszokja, hogy a jutalmazás, kényeztetés, ajándékozás legegyszerűbb fomája az édesség. Régebben ha ideges voltam, zaklatott, vagy fáradt, én is csokival vagy más finom édességgel próbáltam feldobni magam. Aztán kitartó munkával leszoktattam magam erről. Ma már inkább egy szép virágot veszek, vagy teszek egy sétát valami szép helyen, játszom egy szép darabot a kedvenc hangszeremen, vagy csak hallgatok valamit lehúnyt szemmel, teljesen átadva magam a zenének. Ha szép idő van, kiülök a padra csak úgy élvezni, hogy vagyok, vagy elmegyek sétálni, szaunázni, úszni.

Lényeg, hogy valami olyat csinálj, ami igazán örömet okoz, és feltölt.

Tehát az e heti motivációs feladat, hogy szánj magadra MINDEN NAP legalább öt percet (persze az nem baj, ha többet is meg tudsz engedni magadnak), és csinálj valamit csak azért, hogy jól érezd magad. Ne pénzért, ne azért hogy másoknak megfelelj. Befelé figyelve állapítsd meg, hogy mire van szüksége a lelkednek. 

Nem kell hogy sokba kerüljön, vagy sokáig tartson, csak egy kis leleményesség kell hozzá, hogy boldoggá tedd magad. Mindenkinek a saját egyénisége szerint. Van, akit egy kis barkácsolás kapcsol ki, más a cicájával lustálkodva tud a legjobban lazulni, vagy egy illóolajos gyertyafényes fürővel.

Ezen a héten a boldogság ne az édességről vagy az evésről szóljon. Hiszen annyi más örömforrás van a világon!

Nekem a héten a legjobbat egy kora reggeli séta tett. Egyedül nem mindig van lelkierőm azt tenni, ami a legjobb nekem, ezért előre megbeszéltem egy barátnővel, hogy munka előtt kora reggel sétálunk egyet. Gyönyörködtünk a napfelkeltében, hallgattuk a reggeli madárkoncertet, az egész napot bearanyozta ez a séta.

reggeli_seta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://merlegelj.blog.hu/api/trackback/id/tr7412395735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása