Könnyű receptek, fogyókúrás tippek, motiváció

Mérlegelj! Fogyókúra ínyenceknek

Mérlegelj! Fogyókúra ínyenceknek

Kolbásszal töltött karaj

2017. december 25. - Karcsú ínyenc

Hozzávalók:

kb. 1 kb karaj

1 szál füstölt kolbász

4 gerezd fokhagyma

2 dl olaj

1 dl fehérbor

Só, bors, őrölt kömény, majoranna

Elkészítés:

A karajba hegyes késsel két oldalról rést hasítottam ahol be tudtam tölteni a füstölt kolbászt. A töltött húst megkentem olajjal, sóval, borssal, őrölt köménnyel, majorannával és fokhagymaszeletekkel bepácolva, lefóliázva éjszakára a hútőszekrényben pihentettem. Másnap még egy kis olajat, egy deci fehérbort csorgattam rá, egy fél pohár vizet öntöttem alá, mellé tettem egy vöröshagymát és alufóliával lefedve, kb. másfél órát sütöttem. Sütés közben néhányszor kivettem, meglocsoltam az olajos szafttal, és még egy pici vizet öntöttemalá, majd még 20 percig a fóliát levéve pirosra sütöttem.

fu_sto_lt_kolba_sszal_to_lto_tt_karaj.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://merlegelj.blog.hu/api/trackback/id/tr4113524321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása