Könnyű receptek, fogyókúrás tippek, motiváció

Mérlegelj! Fogyókúra ínyenceknek

Mérlegelj! Fogyókúra ínyenceknek

Meleg reggeli: banános nyaflaty

2017. március 31. - Karcsú ínyenc

Általában a megunhatatlan joghurtos gyümölcssalátámat eszem reggelire műzlivel, magokkal megszórva, de ma valahogy nem volt étvágyam rá. Talán azért, mert meg vagyok fázva, ma inkább valami meleg finomsághoz volt kedvem.

Már régóta szemeztem ezzel a recepttel, most végre sikerült kipróbálnom.

Hozzávalók fejenként:

1 érett banán (150 g)                   135 kcal
2 tojás                                          286 kcal
30 g update 1 szilvalekvár            30 kcal
1 teáskanál napraforgó olaj (6g)   53 kcal
Fahéj a tálaláshoz

Összesen:                                    504 kcal

A banánt villával összetörtem. A tojásokat szétválasztottam, a sárgáját a tört banánhoz kevertem.

A fehérjékből géppel habot vertem aztán a habot óvatosan beleforgattam a banános krémbe. A serpenyőben felhevített olajra öntöttem a keveréket, és megvártam míg az alja megszilárdul. Ezután feldaraboltam a lepényt egy fakanállal és átfordítottam a darabokat hogy a másik oldaluk is megsüljön.

Fahéjjal megszórva lekvárral tálaltam. Finom volt :).

A bejegyzés trackback címe:

https://merlegelj.blog.hu/api/trackback/id/tr4212390709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása