Könnyű receptek, fogyókúrás tippek, motiváció

Mérlegelj! Fogyókúra ínyenceknek

Mérlegelj! Fogyókúra ínyenceknek

Fógyókúrás csodaszerem - turbótúró

2017. április 06. - Karcsú ínyenc

Nem hiszek a méregdrága fogyókúrás csodaszerekben. De van egy hétköznapi élelmiszer, amit nem is rég fedeztem fel magamnak, mint fogyókúrás csodaszert. Ez pedig a sovány túró.

Igazságszerint nem szeretem a Németországban kapható túrót. A magyart is inkább csak túrórudi, túrógombóc és túróspalacsinta formájában ettem régebben. Akkoriban még gyorsabb volt az anyagcserém, megengedhettem magamnak.

Az itteni túróval sokáig nem tudtam mit kezdeni, folyósnak, savanykásnak találtam és íztelennek.

Míg nem tanultam, hogy micsoda csodaszer!

 

Mielőtt lefekszel, fogyaszd el az alábbi finom fehérjebombácskát, és meglátod, remekül felpörgeti az éjszakai zsírégetést. Fontos, hogy ne egyél utána már semmi szénhidrátot, mert az viszont lefékezi.

 

Verj fel egy tojásfehérjét kemény habbá. A sárgáját ki ne dobd, jó lesz a párodnak rántottába, vagy ha kutyusod, cicusod van, szép fényes lesz tőle a szőre.

Keverj a fehérjéhez egy-két evőkanál sovány túrót, és egy fél citrom levét. Egy kis édesítőszerrel bolondítsd meg, és kész is a finom esti desszert. Nevezzük mondjuk turbó túrónak, edd ezt túrórudi helyett!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://merlegelj.blog.hu/api/trackback/id/tr1112395251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása